تدوین فرآیندتدوین فرآیند

توضیحات پروژه

با وجود گذشت سالها از پیاده سازی انواع سیستمهای مكانیزه مالی و صنعتی در سازمانها و موسسات اقتصادی كشورمان، امور اداری و دفتری اغلب این موسسات به طریقه دستی و سنتی انجام می شود.
سرعت پایین، افزایش بوروكراسی،وابسته شدن سیستم به افراد و نیز عدم هماهنگی این روش با سیستمهای مكانیزه سبب كاهش بازده و افزایش قابل ملاحظه خطاهای انسانی در سیستمهای مكانیزه می شود.

امروزه بكارگیری سیستمهای اتوماسیون اداری در كنار سایر سیستمهای مكانیزه، علاوه بر حذف بسیاری از تشریفات دست و پا گیر اداری و افزایش سرعت و دقت در انجام امور، باعث صرفه جویی قابل ملاحظه ای در زمان نیروی انسانی و نیز ملزومات مصرفی اداری می شود.
انتقال انواع فرمها، كارتابلها و رویه های جاری از دنیای واقعی به جهان انفورماتیك سبب می شود تا مدیریت سازمان با اطلاع كامل و دقیق از روند انجام كار و مراحل آن، اقدام به اصلاح و بهبود روشهای انجام كار سازمان خود نماید.
سیستم اتوماسیون اداری شركت تدوین فرآیند سعی بر این داشته تا كلیه امور اداری یك سازمــان از حضـــور ارباب رجوع در نگهبانی موسسه تا مدیریت انواع چرخه های اسناد و قرار ملاقاتها و سایر موضوعات را به شكل مناسب و ساده در فضـــای مجـــازی پیاده سازی و كنترل نماید.

جداول پایه

• تعریف قالب شماره نامه به صورت دلخواه و تاثیر پارامترهای مختلف در سریال شماره گذاری
• تعریف پرونده های موضوعی متفاوت جهت طبقه بندی نامه ها
• تعریف انواع نامه،انواع فوریت و انواع امنیت نامه
• تعریف کلید واژه جهت دستیابی سریع به نامه ها
• تعریف فرستندگان نامه (برون سازمانی)
• اعمال تنظیمات فاکس و Scanner جهت ارسال و دریافت فاکس، اسناد و تصاویر.
• تعریف چارت سازمانی و سمت های سازمان

عملیات جاری

• امکان ثبت انواع نامه (وارده، صادره و داخلی)
• مکان ارجاع نامه (اصل، رونوشت، رونوشت مخفی)
• امکان ارجاع نامه به صورت گروهی
• امکان ثبت نامه با طبقه بندی موضوعی
• ایجاد گروههای شخصی جهت ارجاع یک نامه به کاربران دیگر
• افزودن یک و یا چند تصویر به نامه
• دریافت یک نامه در کارتابل شخصی و رویت متن و ضمائم آن
• نمایش آخرین وضعیت نامه ها در شاخه پیگیری
• انجام عملیات بایگانی و ایجاد پوشه ها به صورت درختواره
• ارسال پیام با تعیین فوریت
• افزودن یک و یا چند فایل ضمیمه و تصویر به پیام
• ایجاد رونوشت عادی و مخفی هنگام ارسال یک پیام
• ارسال پیام های خاص به تابلو اعلانات
• تعریف انواع یادآوری
• امکان تنظیم قرارهای ملاقات و ارسال پیام و یادآوری به ملاقات شونده
• امکان صدور درخواستهای سازمانی اعم از مساعده، مرخصی و وام از طریق ارتباط با نرم افزار پرسنلی
• اعلام مناسبتها در تابلوی اعلانات مجازی به صورت الکترونیکی
• امکان جمع آوری اطلاعات مربوط به سازمان ها در کتابچه آدرس
• اعلام دریافت نامه بر اساس اولویت نامه ها توسط سیستم
• امکان تعریف جانشین در بازه زمانی مشخص
• تعریف گیرندگان نامه جهت هر کاربر با استفاده از چارت سازمانی امکانات و ارتباطات
• امکان کنترل و پیگیری گردش مکاتبات
• امکان جستجوی نامه و پیام بر اساس کلیه اقلام اطلاعاتی
• امکان ارسال و دریافت نامه از طریق Email
• دریافت نامه از سایر شعب به صورت Offline
• تعریف کاربران سیستم و محدوده دسترسی کاربران
• امکان تهیه و ساخت گزارشات متنوع به وسیله ابزار طراحی گزارشات (Report Builder)

 

نظرات و پیشنهادات

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات ، انتقادات و پیشنهادات شما هستیم

پشتیبانی آنلاین

تیم پشتیبانی آنلاین تدوین فرآیند همواره شما را حمایت و یاری می کند. شما می توانید با ارسال تیکت و درخواست خود، از خدمات آنلاین و به روزرسانی های جدید بهره مند شوید.

شنبه - پنجشنبه

تیم تدوین فرآیند در ساعات اداری ، بصورت تلفنی پاسخگوی شما می باشد و در طول هفته کاری در ساعات اداری خدمت رسانی آنلاین خود را صورت می دهد.