معرفی سیستم
حساسیت در کنترل و بررسی اقلام سرمایه ای هر سازمان به خصوص شرکت های تولیدی صنعتی موجب گردیده است تا سیستم اموال و دارایی های ثابت نقش بسزائی را در این مجموعه داشته باشد. کنترل اموال مستقر در هر مرکز، تعمیرات دوره ای و در صورت نیاز جایگزینی و استفاده بهینه از اموال بلاتکلیف و محاسبه هزینه استهلاک و اطلاعات بیمه ای از وظایف اصلی این بخش از کار مییاشد. نرم افزار اموال و دارائی ثابت شرکت تدوین فرایند با هدف ثبت اولیه جمع دار اموال و کنترل در محاسبه ریالی بهای تمام شده و هزینه استهلاک و ارتباط با سایر سیستم ها طراحی و با کیفیت مناسب اجرا گردیده است.
امکانات و ویژگی‌های اصلی نرم‌افزار

• تعریف طبقه بندی قانونی یا شرکتی یا سازمانی دارایی به صورت نامحدود و نمایش ساختار درختی دارایی.
• ارتباط مستقیم با سیستم حسابداری مالی از جهت ارتباط با مراکز هزینه و تحویل گیرندگان دارایی.
• تعریف انواع محل استقرارهای موجود در سازمان.
• امکان تعریف دوره‌های مالی دربازه‌های زمانی دلخواه.
• امکان ثبت اطلاعات بیمه و دارایی.
• تعریف نوع سندهای متنوع دارایی مانند خرید، فروش، تعدیل خرید، معدوم و … توسط کاربر و انتخاب فیلدهای اطلاعاتی مورد نیاز.
• تعریف جدول استهلاک طبق مشخصات فرم استاندارد وزارت دارایی.
• امکان جستجو با شرایط دلخواه برای تمامی جداول پایه.
• امکان تعریف مبنای محاسبه استهلاک از زمان خرید یا از ابتدای ماه بعد.
• امکان ثبت مشخصات اولیه دارایی در سیستم با امکان اشاره به مشخصات جانبی.
• امکان انتخاب صدور اتوماتیک سند بهره‌برداری و محاسبه استهلاک هنگام ثبت سند خرید.
• امکان صدورگروهی اسناد از نوع تغییرات مانند: تغییر مرکز توجه و تغییر تحویل گیرنده برای تعداد دلخواه از دارایی در یک زمان.
• امکان تعریف روش محاسبه کارکردی برای قالب‌ها و سایر دارایی‌ها و محاسبه و صدور سند استهلاک با در نظر گرفتن محدوده‌ی زمانی و تعداد کارکرد مشخص.
• تعین مشخصات فنی دارایی جهت نگهداری اقلام تشکیل دهنده‌ی هر قلم دارایی ثبت شده به نسبت شرایط هر گروه دارایی.
• تغذیه، ثبت و کنترل ورود و خروج اقلام از سازمان و پیگیری های لازم تا برگشت مجدد دارایی.
• محاسبه استهلاک سالهای گذشته، سال جاری و یا تواما برای تمام یا بخشی ازدارایی‌ها به روشهای نزولی، مستقیم و کارکردی.
• محاسبه خلاصه عملکرد دارایی برای تمام یا هرتعداد دارایی، در بازه‌های زمانی دلخواه و ثبت آن برای هر دوره‌ی مالی.
• امکان طراحی هر نوع ضابطه‌ی سند از قبیل استهلاک، خرید و فروش دارائی جهت صدور انواع سند حسابداری.
• امکان صدور انواع سند حسابداری مانند استهلاک، خرید، فروش و … در بازه‌های زمانی دلخواه و تعدیلات دوره‌ی قبل.
• امکان ثبت گروهی سند خرید، بهره‌برداری و استهلاک از روی یک دارایی الگو برای گروهی از دارایی‌ها.
• امکان تعریف هر تعداد دارایی از یک دارایی الگو و همچنین صدور سند خرید و بهره برداری و استهلاک برای آنها.
• امکان حذف و تغییر گروهی دارایی.
• امکان ارتباطات Offline و تبادل اطلاعات دارایی از هر شعبه به دفتر مرکزی.
• امکان طراحی و چاپ انواع گزارشات از قبیل تعداد دارایی‌ها، استهلاک، خلاصه عملکرد دارایی و چاپ کارت دارایی.

شركت تدوین فرآیند با تجربه موفق اجرای كامل سیستم‌های یكپارچه اطلاعات مدیریت(MIS)، تحقیقات و قابلیت های مورد انتظار از سیستمهای ERP را سرلوحه اهداف خود قرار داده است.

اطلاعات تماس

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت تدوین فرآیند میباشد.