معرفی سیستم

معمولا بحث ورود و خروج پرسنل شرکت در واحد نگهبانی از مجموعه سیستم‌های یکپارچه بهره‌مند نبوده و به دلیل عدم دسترسی لحظه‌ای به گردش کاری این سیستم، تصمیم گیری مدیران در طی روز با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌گردد. حال در جهت تکمیل سیستم‌های یک‌پارچه نرم‌افزار حضور و غیاب شرکت تدوین فرآیند با در نظر گرفتن قوانین استاندارد هر سازمان امکانی فراهم نموده است تا پس از تعیین دوره‌های هفتگی یا ماهانه، شرایط جهت تغییرات موردی و محاسبه‌ی دقیق فعالیت هر پرسنل در طی روز ایجاد گردد.

امکانات و ویژگی‌های اصلی نرم‌افزار

• دسترسی و تنظیم مشخصات پرسنلی و تخصیص شماره کارت.
• تعریف و تنظیم شیفتهای فعال به نسبت هر سازمان و پارامترهای ورود و خروج روزانه.
• طبقه بندی و گروه بندی پرسنل و تخصیص به شیفتهای فعال.
• تنظیم تقویم سالانه و تعیین روزهای تعطیل همراه با مناسبتها.
• تنظیم نوع کانال ارتباطی، نوع ارتباط و سرعت ارتباط به نسبت دستگاه کارت ساعت.
• منطبق سازی تقویم سالانه به نسبت هر شیفت فعال.
• برنامه ریزی استاندارد و تعیین خصوصیات شیفتهای کاری در حداقل و حداکثر اضافه کاری، شروع و پایان شبکاری و نوبتکاری.
• تغذیه مرخصی ساعتی و روزانه پرسنل جهت محاسبه کارکرد روزانه.
• تغذیه ماموریت ساعتی و روزانه پرسنل جهت محاسبه کارکرد روزانه.
• مشاهده تغییرات شیفت پرسنل در هر دوره زمانی.
• ارسال مکانیزه محاسبه کارکرد تائید شده به سیستم حقوق دستمزد و پرسنلی.
• مشاهده لحظه ای وضعیت ورود و خروج پرسنل توسط مدیران قسمتها (مانیتورینگ).
• طراحی و تهیه گزارشهای کنترلی و آماری به تفکیک مراکز کاری، پرسنل در هر محدوده زمانی.
• اعلام اشکالات لحظه ای کارت ساعت هر پرسنل با اشاره به نوع اشکال قبل از محاسبه کارت ساعت.
• قابلیت ارتباط با کارت ساعتهای مختلف (دنیای پردازش ، آراز ، علم و صنعت و …)
• امکان ثبت انواع عدم حضور روزانه بصورت گروهی
• امکان ثبت تغییر شیفت بصورت گروهی
• امکان تنظیم ساعت و تاریخ هر یک از کارت ساعتهای موجود
• امکان فعال نمودن کلیدهای عملیاتی کارت ساعت و کارتهای عملیاتی از طریق سیستم
• امکان ثبت مجوز اضافه کاری ساعتی برای هر پرسنل
• امکان ثبت سقف مجوز اضافه کاری ساعتی برای هر پرسنل
• امکان محاسبه در حین دریافت کارت ساعت
• امکان محاسبه همزمان به محض تغییر ورود و خروج پرسنل
• امکان تعیین سقف اضافه کاری برای هر پرسنل بصورت فردی و گروهی
• امکان تعریف زمان صرف صبحانه ، ناهار ، عصرانه و شام وجود داشته و محاسبه آن بصورت کاملا پارامتری می باشد
• امکان نمایش کارتهایی بدون مشخصات به منظور اطلاع جهت تعریف مشخصات آنها در اولین فرصت
• امکان تغییر رمز عبور برای هر پرسنل
• امکان تعیین تصویر زمینه برای هر پرسنل بصورت دلخواه
• امکان ثبت مرخصی ساعتی آموزشی و تشویقی بر اساس کارتهای عملیات و به صورت دستی و محاسبه آن بصورت جداگانه
• امکان نمایش کاردکس مرخصی استحقاقی برای هر پرسنل و محاسبه بصورت سیستمی
• امکان تعیین روش بالانس اضافه کار و کسر کار برای هر دوره
• امکان تبدیل مرخصی های ساعتی به مرخصی روزانه و یا تبدیل مرخصی های روزانه به ساعتی و محاسبه استحقاق مرخصی با توجه به کارکرد پرسنل و محاسبه مانده مرخصی و انتقال سقف مجاز مانده به سال بعد
• امکان جمع بندی مرخصی استحقاقی پرسنل در مدت زمان مورد نظر و تعیین سقف و باقی مانده مرخصی استحقاقی
• پشتیبانی انواع مرخصیهای روزانه و ساعتی (بیماری، استعلاجی، بدون حقوق، ورزشی، تحصیلی، ازدواج، تشویقی، جانبازی و….)
• امکان محاسبه کارکرد روز جمعه بصورت جداگانه
• امکان محاسبه کارکرد پرسنل دارای دو شیفت در یک روز
• امکان ثبت تعداد ایاب و ذهاب تعلق گرفته به هرپرسنل
• امکان گردکردن ساعت ورود و خروج پرسنل در حین محاسبه
• امکان جبران قسمتی ازکسر کار با اضافه کار و یا مرخصی استحقاقی برای هرفرد به طور مستقل.
• امکان تعیین عدم کسر خروج برای هر پرسنل بصورت فردی و گروهی در یک روز خاص
• محاسبه اتوماتیک کارکرد روزانه و ماهیانه پرسنل به تفکیک فعالیتهای هر سازمان.
• امکان محاسبه اضافه کاری به روش مازاد
• امکان ویرایش تمامی اعداد کارت ساعت ماهانه برای هر پرسنل در پایان ماه
• امکان ثبت اضافه کار خارج از کارت برای هر پرسنل
• امکان تعیین عوامل تعیین کننده اضافه کاری کل.

 

شركت تدوین فرآیند با تجربه موفق اجرای كامل سیستم‌های یكپارچه اطلاعات مدیریت(MIS)، تحقیقات و قابلیت های مورد انتظار از سیستمهای ERP را سرلوحه اهداف خود قرار داده است.

اطلاعات تماس

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت تدوین فرآیند میباشد.