معرفی سیستم
نرم افزار حسابداری مالی درحقیقت به عنوان هسته مركزی وظیفه ارتباط با سایر سیستم ها را به عهده داشته و پس از انجام ریز فعالیت های هر بخش طبق تنظیم ضوابط با قابلیت هر سازمان، اطلاعات پردازش شده را به فرمت اسناد حسابداری دریافت می نماید. به عبارتی با پیاده سازی سیستم یكپارچه، ضمن كاهش زمان اجراء ،تغذیه دستی اسناد به حداقل ممكن خواهد رسید.
امکانات و ویژگیهای اصلی نرمافزار
• تنظیم كدینگ حساب ها در سطوح گروه كل, معین, تفصیلی به همراه مراكز توجه در 3 لایه دلخواه دیگر.
• تنظیم سریال اسناد برای هر شعبه, سازمان, قسمت یا حوزه عملیاتی جهت كنترل توزیع اسناد و ارتباط با سیستمهای مكانیزه دیگر.
• تنظیم تمامی جداول پایه و جلوگیری از عدم تكرار عملیاتها به جهت یكپارچه بودن سیستمها و كنترل مضاعف برای سایر سیستمها.
• ثبت و کنترل عملیات سالهای مالی فعال و سنواتی.
• صدور اسناد در بهترین شرایط ممكن از لحاظ ثبت تمامی اطلاعات جانبی با سهولت كاربری.
• صدور سند ارزی و ریالی با پشتیبانی انواع ارز و نرخ متفاوت روزانه ارز.
• دسترسی لحظه ای به گردش اطلاعات با شرایط دلخواه هنگام صدور اسناد جهت تصمیم گیری به لحظه.
• دسترسی به ضمائم اسناد مكانیزه جهت كنترل سند خلاصه ثبت شده با ریز مدارك و بدون نیاز مراجعه به سیستم مرجع.
• چاپ لحظه ای و گروهی اسناد در بهترین حالت فرمهای سند طبق مشخصات هر سازمان.
• پیگیری گردش اسناد سال جاری از طریق طراحی گزارشات از سطح کلان تا دسترسی و اصلاح سند حسابداری.
• مرتب سازی گروهی اسناد با امكان تعیین شرایط تاریخ و سریال اسناد و نگهداری سوابق شماره اسناد قبلی.
• امكان ویرایش اسناد به صورت گروهی یا موردی بر اساس سرفصل یا گردش اسناد به همراه نمایش خطاهای كاربران .
• تنظیم گزارشات استاندارد برای كاربران مجاز با كنترلهای لازم.
• ثبت دائمی اسناد در زمانهای متفاوت و تهیه سند خلاصه روزانه یا ماهانه.
• شبیه سازی, ادغام و ایجاد سند معكوس از سالهای متفاوت در سال جاری.
• تهیه سند افتتاحیه و اختتامیه سالیانه با انعطاف پذیری زیاد در سطوح اطلاعاتی دلخواه.
• صدور سند تسعیر ارز بصورت ماهانه و تعدیل ریالی در پایان سال مالی.
• تهیه ترازنامه و سود و زیان ماهانه و سالانه با امکان دسترسی و تنظیم فرمهای مربوطه.
• تغییر مشخصات حساب تفصیلی در صورت وجود گردش با كنترل های لازم.
• كنترل و بررسی تغییرات انجام شده در جداول و گردش اسناد به جزئیات هر موضوع در سطح كاربران فعال.
• ارسال اسناد صورت وضعیت پیمانکاران جهت صدور مجوز پرداخت پس از تائید وکنترلهای لازم.
• دریافت اسناد مكانیزه از سایر سیستمها به نسبت هر دوره زمانی.
• ارسال و دریافت اسناد حسابداری به صورت غیر متمركز با شرایط دلخواه جهت ارسال به بانك اطلاعاتی دیگر.
• تعیین ضابطه جهت تهیه اسناد اختتامیه، بستن هزینه ها و اختتامیه به نسبت شرایط دلخواه همراه با كنترلهای لازم.
• بررسی مانده مطالبات روزانه و میانگین بدهی اشخاص و مشتریان طبق روشهای محاسباتی استاندارد.
• طراحی و چاپ سند دفاتر قانونی قبل از آنالیز و بررسی های لازم.
• امكان تهیه و ساخت گزارشات متنوع به وسیله ابزار طراحی گزارشات (Report Builder).