معرفی سیستم
نتیجهی تلاش کلیهی بخشهای مختلف هر سازمان در تهیه و آماده شدن محصولات با کیفیت مناسب خلاصه می گردد و شرکتی موفق خواهد بود که بتواند با برنامه ریزی منسجم از اولین مراحل بازاریابی تا تحویل و خدمات پس از فروش به درستی عمل نماید.
در این راستا نرم افزار خدمات پس از فروش شرکت تدوین فرآیند با هدف بالا بردن سطح کیفیت خدمات پس از فروش با طراحی سیستمی بر پایه اصول استانداردو اجرایی سازمان بازرسی کیفیت و همچنین امکان تغییر فرآیندها بر اساس الزامات در دراز مدت. پاسخگوی تمامی نیازهای واحد فروش میباشد. در حقیقت پیاده سازی صحیح این نرم افزار موجب خواهد شد تا ارائهی خدمات بر حسب تقاضای مشتریان انجام پذیرد.
امکانات و ویژگیهای اصلی نرمافزار
1- ثبت درخواست مشتری (بر اساس سریال مشتری)
a. نمایش اطلاعات مشتری و وضعیت مالی (بدهکار/بستانکار، گرید مشتری طلایی- نقرهای)
b. نمایش مشخصات ماشین مشتری و اطلاعات وضیعت گارانتی
c. نمایش سوابق خدمات انجام شده قبلی به دستگاه در همه دورههای مالی بدون تغییر دوره
d. هشدار زمان گارانتی دستگاه
e. صورتحسابهای قبلی
2. امکان تعریف مشتریان جدید توسط واحد خدمات فروش.
3. مدیریت و نمایش فلت تعمیراتی بر اساس درجه کارشناس
4. محاسبه بر اساس فلت تعمیراتی بر اساس روز یا ساعت
5. محاسبه هزینه ایاب و ذهاب (هوایی، زمینی و ..)
6. امکان رزرو قطعه مورد نیاز دستگاه
7. امکان بخش شناسایی خطا با توجه به کد خطای کامپیوتر ماشین مشتری و انجام دستور العملهای استاندارد تعریف شده
8. پیش بینی زمان مورد نیاز خدمات رسانی به مشتری
9. امکان صدور درخواستهای خدمات خارجی (تراشکاری، صافکاری ، سر سیلندر سازی و …)
10. ثبت فاکتورهای خدماتی و خرید قطعات
11. ثبت زمان صرف شده هر خدمت و کارشناس مربوطه برای محاسبه خدمات انجام شده و صدور صورتحساب
12. صدور حکم ماموریت
13. در خواست خدمات مانند خرید بلیط، هتل، خودرو فیلد سرویس ، تامین سوخت
14. سرویس دورهای خودرو فیلد سرویس
15. محاسبه صورتحساب بر اساس گارانتی و غیرگارانتی
16. ترخیص ماشین
17. لیست قطعات داغی جهت تحویل به مشتری
18. محاسبه جریمه دیرکرد به دلیل تاخیر در خدمت
19. مدیریت پیامکی مراحل انجام شده برای اطلاع رسانی به مشتری