همیشه در کنار شما
خدمات پس از فروش، اکنون مهمترین مزیت یک سیستم را در پهنه اقتصادی شکل میدهد. شرکتهایی که به این امر توجه ندارند، بیشترین زیان را میبینند، اما آنان که خدمات پس از فروش را بخشی از فعالیت کاری خود تعریف کرده، به نوعی امکان تدوام ارتباط با مشتری را فراهم میسازند.
در حقیقت اکنون یکی از عمدهترین نگرانیهای بیشتر سازمانها و شركتهای مختلف در ارتباط با سیستمهای نرمافزاری، مربوط به ادامه همكاری و پشتیبانی شركتهای نرمافزاری است. شركت تدوین فرآیند با تاکید بر دغدغه مشتری و اتكا به تجربه بسیار بالای خود در خدمات پس از فروش همیشه بر این باور بوده كه نیاز مشتری در بالاترین رده اولویتهاست.
تركیب نیروی كارشناسی جوان و با تجربه از یك سو و پیش بینی خواستهها و بهینهسازی مستمر سیستمها از سوی دیگر روش ما برای رفع نگرانی مشتریان شرکت است و در نظر داریم که این خدمات با كمترین هزینه ممكن انجام گیرد.